۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۹

استاندار یزد در نشست کمیسیون هماهنگی بانک های استان مطرح کرد؛

ضرورت سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های بزرگ نظام بانکی در استان یزد

ضرورت سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های بزرگ نظام بانکی در استان یزد

یزد-استاندار یزد با تاکید بر ضرورت سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های بزرگ نظام بانکی در استان، گفت: افزایش حجم سرمایه‌گذاری دراستان‌ در حوزه‌های پتروشیمی، نساجی و... باعث رونق بیشتر نظام بانکی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران فاطمی دوشنبه در نشست کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان یزد به منظور بررسی وضعیت منابع و مصارف بانک های استان و نحوه حضور بانک ها در نمایشگاه تامین مالی و فرصت های سرمایه گذاری یزد، با قدردانی از مجموعه نظام بانکی در استان برای انجام رسالت‌ها و وظایف محوله اظهار کرد: برای پیشرفت و توسعه استان هر مدیر بانک باید یک مدیر سرمایه‌گذاری باشد و در جذب و هدایت منابع فعال عمل کند.

وی با تاکید بر ضرورت ارزیابی حجم سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های بزرگ نظام بانکی در استان یزد و با اشاره به لزوم استقبال و حمایت نظام بانکی از رویدادهایی نظیر نمایشگاه تامین مالی و فرصت های سرمایه گذاری یزد تصریح کرد: افزایش حجم سرمایه‌گذاری در استان‌ها باعث رونق بیشتر نظام بانکی خواهد شد.

استاندار یزد در پایان با اظهار امیدواری نسبت به انتخاب مدیران توانگر و تحولی در نظام بانکی کشور خاطرنشان کرد: یقیناً در صورت کاهش رشد اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان‌ها شاهد تحول در نظام بانکی نخواهیم بود.

کد خبر 6241511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha